zaterdag 18 januari 2014

The One With the First Semester



Het eerste semester is naar de bom. Naar de bom zeg ik u! 

Mijn algemene vakken, die zal ik in tweede zit moeten inhalen. Ik geraakte quasi niet in gang met mijn taken en dus is er niks klaar geraakt. Een paar kleine wel, in de hoop dat ik die dan niet moet herdoen. Maar dat hoor ik nog wel. 

Frans was al helemaal een ramp. 

Nu ben ik volop bezig met Nederlands te leren. Dat is ook het enige vak waarvoor mijn taken klaargeraakt zijn. Ik hoop dat ik het allemaal in het hoofdje krijg en dat ik dan voor dat vak toch al geslaagd ben. De rest haal ik nog wel in, maar dan in tweede zit. En het volgende semester pak ik helemaal anders aan. Beloofd! 

Ondertussen kabbelt de rest van leven rustig voorbij. Niks bijzonders te melden. Niks bijzonders te delen. Alleen maar heel eventjes mijn frustraties, ook al weet ik dat het mijn eigen schuld is.

Liefs,
Me die na deze korte break terug gaat studeren en jullie binnenkort meer gaat schrijven.

4 opmerkingen:

  1. Ach meid, je verdient een standbeeld: studeren, werken, een gezin onderhouden,... waar haal je de tijd en energie vandaan? Jammer dat je een beetje lijkt te verzuipen nu, maar komaan eh S., je bent nu al zover... Doorzetten, meid!! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een standbeeld is niet nodig, hoor, Lie. Energie heb ik nu te kort. Tijd in feite ook, maar dan offer ik een beetje tijd van slaap op, he... Bedankt voor het hart onder de riem! Ik kan het gebruiken! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd welkom eh als je tips wil voor lesvoorbereidingen Nederlands ;-) Frans kan ik je helaas niet helpen...

    BeantwoordenVerwijderen