dinsdag 28 januari 2014

The One With the First Semester Part II


Het eerste semester is misschien nog niet volledig naar de bom... Gisteren had ik mijn tweede en laatste examen en voor mijn mondeling was ik toch al geslaagd. Bij het schriftelijk gedeelte heb ik toch alles kunnen invullen, maar of het juist was, dat is een andere vraag...

Vandaag ga ik dan mijn nieuwe cursussen bestellen voor het tweede semester en aan mijn eerste taak beginnen. Ik heb er wel goesting in en wil dit semester alles in eerste zit afwerken zodat ik in augustus alleen het eerste semester moet inhalen.

Liefs,
De optimistische Me.

1 opmerking:

  1. Spannend. Studeren is niet altijd even leuk en gemakkelijk maar het geeft wel een enorme voldoening als het allemaal gaat zoals je dat wilt.

    BeantwoordenVerwijderen