donderdag 5 september 2013

The One With the Photochallenge

Ik heb me weer eens aan iets gewaagd. Ik ga meedoen aan de Photochallenge van 'Bij gebrek aan beter'. Ik ga jullie nu niet elke dag bestoken met een foto. Ik ga ze groeperen en op het einde van deze maand tonen. Ik ben benieuwd of het me gaat lukken!
 
Jullie kunnen jullie nog altijd inschrijven bij haar, denk ik. Is een leuke uitdaging, me dunkt. We zien wel waar we uitkomen! Ik heb alleszins al mijn best gedaan maar zit bij sommige onderwerpen toch vast...
 
Liefs,
Me die deze photochallenge volledig ziet zitten!

4 opmerkingen:

  1. Woop woop, leuk dat je meedoet! Ben benieuwd naar je foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je mee doet aan m'n challenge! Erg benieuwd naar je foto's :). Ik zet je op mijn blog erbij, welke naam kan ik erbij zetten?

    BeantwoordenVerwijderen